12 juni

Igår blev det inget mobergs,jag och amanda gick ner på stan istället.Vi gick till donken och köpte cola och shake,och jag hade en "klänning" på mig som var nästan precis nedanför arslet,så varje jävla biljäävel som åkte föbi tuta och bah ; lyft upp kjolen ! haha jävla nördar.
Vi var på stan ett tag och sen gick vi till parken,träffade Sarah och Sandra först,man kan ju säga att jag och amanda var dom ända nyktra..vilket sög :) haha.
Sen träffade vi Ellen som var... ..lite all over the place.Och sen stod jag och Amanda med blomm ett tag,och så berätta Jonte en grej som var väldigt intressant..där ser man ;) hoho.
Vid ett började jag & äcklet gå hemåt..lite kallt vare allt ! Jag hade strumpbyxor på mig och sa att det inte skulle bli kallt,men mamma bah jooo! aaa,Tji fick jag ! haha.,
Jag fixade lite musik till mobilen innan jag gick och la mig..
Somnade typ tre,gick upp fem-halv sex.Var lagom trött.
Jag och mamma åkte och hämtade ammi så åkte vi till Blidö.Huset var hur stort som helst och rå fint.
Vi städade i 10-11 timmar..sen vart det klaaart! Jag öste som satan och gjorde typ hela köket själv ;o så jag hoppas att jag får mina 600;spänn nu .. :) haha.
Nu är jag iallafall helt sluuut,ska bara äta och kolla på film..duscha och soova! För imorgon ska vi kolla på kissemissegullekattungarna!!!!! :D
Kort och gott inlägg liksom..höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0