ösiösi

Kommer inte ihåg vad jag gjorde igår på dagen..men vid sju kom blomm,ewe,oskar,yojjo,lollo,jossan och.,..pata! Sen kom joel också.Vi börja dricka och körde ölspelet.Sen visade jag Ewe gamla saker från när vi var små,hahah så jävla kul :D ..Det var ialf en riktig trevlig kväll,fast jag tappade mitt örhänge.. .. ;) mohahah.Jag fick iallafall prata ut mig eller vad man säger,så det var ju också bra.Sen efter ett tag gick några,och grannen klagade ju ofc att vi spelade för hög musik,dom har ju inget liv,minst sagt.
Sen kom mamma hem runt 2,så då gick alla hem.Jag städa upp lite och sen sov jag.
Idag vakna jag lite härochvar,gick upp två.Sen gick jag och mamma till ammi och hämtade bilen,så åkte vi till Willys.
Imorgon ska jag & caroline kanske till sbk,så ska jag "lära",vara med,när hon kör bil :D wihuuu.








Kommentarer
Postat av: ewelina

Det var ialf en riktig trevlig kväll,fast jag tappade mitt örhänge.. .. ;)



hahhaah juste. aaaaaaaaaaahah. jag döööör :D

2009-07-12 @ 18:27:08
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ´kusinvitamin

gud va fin hårfärg ewe har :D



och! om jag ska ta mig upp vid sju imorn så vill jag att du är vaken också och följer med! sådeså.

inge kanske här inte!

2009-07-12 @ 19:29:27
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0