torsdag,fredag

Igår gick jag ner på stan och mötte sarah,sen gick vi och köpte sallad,sen till kryddan och handla dricka.Sen gick vi ner till parken och la oss på en filt och åt och hade det mysigt! Vi träffade lite folk och hamna i en båt en stund.
Sen gick vi hem till mig och bytte om och sen gick vi ner igen,med cider.Först gick vi till pubhörnet och hälsa på,sen gick vi till parken igen.Då var det typ inga där förutom en jäävla massa mygg! Vi gick till havspiren och la oss på bryggan ett tag,kim kom förbi med en tröja till sarah,haha.Sen gick vi tillbaks till parken en stund och satte oss på scenen,sen gick vi upp till flygis och träffade blomm oskar ralle och roos.Polisen kom förbi två gånger..har ju inget liv.
Jag var kissnödig som fan,aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv,så jag sprang upp där på kullen brevid flygis och kissade! Pissa typ i tre minuter!! det var helt sjukt! hhaha.
Sen gick vi till stationen och tog bussen till grind,haha!Vi la oss direkt och sarah somna ju på 2 sek,men inte jag tyvärr.,

Mamma väckte oss klockan 7,för vi skulle med till sbk,men vi orkade inte ofc.Sen vakna jag igen typ fyra -.-,då hade sarah åkt hem och jag märkte inte det ;d haha.
Imorgon ska man upp igen tidigt,ska på flyttstädning i bergshammra tror jag ? Behöver pengarna..hehe.
Jag har 13 myggbett sammanlagt på båda knäna,och överallt..skönt.

did'nt even make a sound   HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0