Torsdag

Innan bion åkte vi till norrköp och köpte godis,så släppte mamma av oss vid kryddan.Där handla vi dricka och mötte Sandra.Sen gick vi runt lite på stan i typ två timmar innan bion började.Träffade lite ankor och sånt där :)
Bion slutade typ tolv,och den var jätte bra ,konstigt slut bara.Mitt arlse somnade ju ett x antal gånger,var ju typ 3 timmar.
Sen gick jag hem och Sarah & Sandra tog moppen hem.
Imorgon SKA jag till sbk,och köra bil för typ sista gången när hon inte är där..Men mina planer till åland gick ju lite i kras när jag fick veta att hon ska på samma båt..YEEEEY,alla gör vågen! MUPPIGA FAMILJ (:

Hej,här sitter vi och har det kul !




HAHA FAIL PÅ DAGENS OUTFIT POSE !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0