Söndag

Uh,det känns som att det är måndag idag..
Gick faktist upp klockan tolv idag,för att pappa ringde.
Pappa:Väckte jag dig?
Jag:ehm,neej..
Han klagar nämligen alltid på att jag sover mycket..haha.Han kanske har rätt för typ vid fyra hade jag så tråkigt så jag somna! Haha.Men nu är jag vaken igen och väntar på mat..
Imorgon SKA jag ialf med till söderbykarl! gör ju aldrig det för jag suger!.
Om ungefär 1-2 veckor åker vi!!
Vi vet inte vart vi ska än säkert,men det blir väl Turkiet eller Sunny beach i Bulgarien..det ska bli så jävla skönt att komma bort från norrtälje ett tag. :)
På onsdag fyller mamma år också,42..så jag måste väl ut och leta present.
Det var all onödig info för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0