Men daah?

Jag glömde ju bara å säga det viktigaste.Nu blir det bara jag och mamma som åker utomlands,till Bulgarien har vi bestämt,vi ska typ boka imorrn! Men det blir väl ganska skönt endå..ska bara sola,slappa,sova,ÄTA,och läsa böcker eller nåt! Ska fan bo i poolen.Sen så får jag inte glömma att skriva ett nytt testamente! Ja,jag är seriös.Haha.
Ammi och Caroline skulle ju kunna följt med til Bulgarien,som vi har planerat i hundra år,men neeeej,tack vare våran "familj" så går det det så bra tydligen.Mmmm stick och brinn äckeläckel,och ta med dig grisen,bögen och porrisen!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hah du vet att ja älskar meningen; "ska bara sola,slappa,sova,ÄTA,och läsa böcker eller nåt! "



haha xD

2009-07-09 @ 12:33:37
URL: http://devingle.blogg.se/
Postat av: ewelina

haha störd du är. "äckeläckel" :D<3

2009-07-09 @ 17:35:20
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0