Måndag

Inatt fick jag bara sova tre timmar innan jag skulle upp till sbk.När jag kom dit var det så tråkigt så jag gjorde 100st spindelharpan,vann typ hela tiden för jag är så bra.Vid tio eller något kom Caroline,då började vi köra.Och det var ju en upplevelse kan man säga,hahahaa.Kul som fan var det,.lite segt i början men när vi satte på smokie rulla allt på,och hon kunde köra ! jag fick dock växla åt henne ;)
TRYCK PÅ BROMSEN TRYCK PÅ BROMSEEEEN!"!!!!!!!
HAHAHAHAHA lite panik när hon bah gasa som tusan mot en lastbil :) Men jag typ blanda ihop gasen och bromsen hela tiden så hon blev lite förvirrad,HAHA:D..lite vimmsig jag med.
 Haha,sen fick jag köra och det är råååååååa kul ;(   och mamma är så jävla tråkig,"kör inte så snabbt"..bah tjaa...åsså låter det så skönt när man spinner på sanden :D ahaha,fjant.
Vi kom därifrån typ fyra tror jag,då släppte vi av Ammis stalkerträd på Willys,och så åkte vi till norrköp & handla glass!
Sen släppte dom av oss hemma,och ammi blev kompis med Joel,hahah stackarn.

Imorgon ska jag till sbk igen tror jag,och på onsdag till mormor ..måste stapla ihop lite pengar..he-he.
Nä nu börjar det lukta riktigt gott här..ska gå och se vad det blir för mumsigt till middag! matmat in my heart.♥


Du är så jävla fittig..syyyynd men nu har jag hittat en annan som jag kan lita på.Fåret kan ju bara dra om den så gärna vill. :)
butt out of my life vaaah..

Kommentarer
Postat av: ewelina

asså dina kodord eller vad man ska kalla det är alltid så keffa :D haha

2009-07-13 @ 19:32:45
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

JA! och dom säger ju inte å polly vad gott 5 ggr heller, utan typ 265645 ggr :(:(

2009-07-13 @ 20:01:19
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0