helgen

Nu är jag helt förvirrad om dagarna och om vad jag har gjort..men i fredags fyllde Ammi år,så jag gick dit lite senare på kvällen för jag sov på dagen..och där var det ju ös med massa folk.Jag och carro gick upp till rummet och shotta ett tag och prata.Först kände man ju ingenting,sen efter ett tag slog det till bah,höhö.Drack några groggar sen gick ja och mötte Amanda,vi satte oss på en bänk och snacka.Sen gick vi tillbaks till Nyponv och kissade och var där ett tag.
Sen gick vi ut,jag kissade ute..var ju tvungen att ta av mig alla kläder typ,ramlade på marken,låg och rulla och garva..haha.Vi mötte oskar vid ros och så skulle vi gå och möta sarah vid nt båten.Men så gick vi förbi musikskolan och såg att alla typ satt där..Nordstedt,Pata,Johan,Jossa,Lollo,...mer var det men kommer inte ihåg,.då kom sarah dit med folk.Och jag bah såg Sarah komma mot oss,så jag slänger väskan och glaset åt helvete och kutar mot henne,och så krocka vi,och fy sataaan vad ont det gjorde !!! Hela knät är blått:D haha jävla hockey tackling.
Sen prata vi lite med Elina och Annika och så.Efter en stund åkte alla hem typ så jag,niklas,sarah,amanda och nordstedt gick hem,Sarah och nordstedt sov hos oss.

På lördagen åkte jag sarah och mamma ut till gräddö med dukke.Vi åt och åt...haha suck.
På natten spelade vi anden i glaset och berätta spökhistorier,som har hänt på riktigt ofc.Så det var lite kuuul.

Idag vakna vi runt tolv och åt frukost,.Jag pratade med pappa i telen och nu har jag som vanligt dåligt samvete..så ska det icke vara.Vi städade lite och sånt sen åkte vi och lämna dukke och Sarah.Kom hem precis,så nu väntar vi på ammi som ska hämta oss,så ska vi hämta bebisarnaaaa!!!! WIHI<3

bilder kommer ikväll kanskeeee.
sisådärja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0