ÅLAND

Nu är jag hemma,yey,tänker ni.Aa jag har saknat mig också.Det har varit as mysigt och kul.Ska väl försöka komma ihåg vad vi har gjort,med mitt minne.

Vi åkte hemifrån på lördagen tror jag,med husbilen full packad,hämtade sarah och åkte till åland.På Åland åkte vi till en stor affär och handlade mat till det liiilla lilla kylskåpet,så åkte vi vidare till campingen.Vi typ ställde bilen utanför receptionen så gick mamma in och prata.Då sa dom att vi inte fanns med i bokningen,men mamma bah : jag är helt säker på att jag bokade.Så vi fick en alldeles speciell plats,av chefen.10 steg till duschen och toan,mohhaha.Sen kom mamma på att hon hade trots allt bokat på fel,så vi fick lyx plats på fel camping,haha.Men det blev ju bra tillslut.

När vi skulle parkera på platsen börja vi bråka om hur vi skulle stå,med solen och allt,så då börja ju dom andra camparna att glo och skratta.Sen när vi äntligen hade ställt oss på en bra plats kommer tre snubbar."Hejhej..ni lutar lite med husbilen va?" Och så sa nästan alla som gick förbi,men vi ändra inte på bilen,för skojs skull.Menmen,det är ingen semester med Andersson utan lite mycket otur.Vi fick inte upp skåpet som elsladden låg i.Så där stod vi..så kommer det en ful äcklig jävla man och bah.: " hej flickor..hur går det? alla står och skrattar åt er,men jag ska hjälpa er.." Och gud vad vi hatade honom,en sån där jävla besserwisser,typ "Jag vet allt","lyssna på mig nu "flickor".Och sen sa han att han var polis,efter han hade hjälpt oss få upp luckan,men det var han tydligen inte fick vi veta sen(?)..kul han var liksom..
Men sen fick vi ordning på allt och det blev en chillig första kväll.

Sen har vi baaaaara ätit och ätit.Lite svårt att tänka på vad man stoppar i sig när man bor med Sarah och Mamma,haha.
Typ den här efter frukost : " vad ska vi äta för gott sen då?" efter varje måltid hörde man det ,hahah.

Vädret var ju lite ostabilt,kunde vara stekhett och sol ena stunden och sen regna det..men jag fick ialf lite färg,såg som vanligt ut som ett stoppljus,som mamma och sarah hade kul åt..Men nu är det brunt och jag är lika brun i fejjset som jag var efter spanien ;p mohaha.Vi träffade även nya polare där.Dom hade husvagn mittemot oss och kom från borlänge.En mamma,pappa son och hans kompis.Dom hette..Lotta,Emil,Sarah och ..pappan glömde vi bort va han hette:D haha.Men dom var ialf så jävla trevliga,och på sista kvällen spela vi golf med dom och poker..som jag utklassade alla på..haha.
Emil,som är 94,är sååå jääävlllaa lliiiik Robin!! helt sjukt asså..nästan läskigt :p haha.

Hm vad hände mer?...Vi satt mest ute på dagarna och sola och grillade,och på kvällen satt vi inne och spela YATZY och kort.Och vi skratta som bara fa-an,åt typ saker som inte va kul.Men mammas sonny min,sarahs vurpor i sängen,polisen,minerna,skämten,aa ni fattar.Och Amanda,fy tusan vad många och mycket andningsuppehåll jag fick !!!!!!! helt schuukt asså:D HAHAHA...kunde faktiskt inte andas på kanske 1 minut XD
Ja juste.,Sonny,anneli,kjelle och dukke kom en dag också,vi gick ut och åt och sådär,och på kvällen satt jag,sarah och sonny i husbilen och körde ölspelet och argaleken,höll på att dö av sonny asså,så jävla kul..axel jävel! HAHA.

Typ näst sista dagen kom mormor och morfar med,en natt.Vi grillade och hade mys :)
Jag och sarah hade ångest som fan natten innan vi skulle åka hem :( vi ville stanna längreeee.
Nu orkar jag inte skriva mer om det,skriver sen om jag kommer på nåt kul.Vi kom ialf hem tidigt,tio kanske,vi lämnade sarah sen åkte vi heem.Har bara städat idag typ,så nu är jag jävligt trött.

Imorgon fyller Ammi år,så då ska vi dit :)
Och på lördag eller söndag kommer BEEEBISEEN <333333333333333 Zeldis (: (:


slänger in bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Andningsuppehåll (L)

2009-07-24 @ 11:48:45
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0