oslagbara

jag och amanda alltså!

kom precis från skolan,hade matteprov i morse som gick otroligt bra HAHA skoja bara , vet att jag får ig,svara bara på 5 frågor satt...-.-     och nu sist hade vi slöjd haha fan va kul vi hade :D  har kul varje dag i skolan och skrattar regelbundet =) thanks to amandah sörru.
har prov på måndag i so,hinduism så jag har den boken här,och englskan..lite läxor ;(
ska äta flingor nu och vänta på mamma så ska vi handla godis och sen kommer amanda så det blir mer CandyChicks for ya'll ! u looooove.

" feel better maria,i miss you,i love you" HAHAHA

peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah MARIA AAHAJAHAHAHA



-"matteprov i morse som gick otroligt bra"

Älskar den HAHAH <3



Thanx to you to...De gör jag med kärlek!

2009-01-30 @ 16:47:48
Postat av: Amandah

HAAHA jag i förra D:

2009-01-30 @ 16:48:13
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0