turn around

TURN AROUND!! HAHAHAHAH

sup bitchez!
idag är det onsdag = segaste dagen i skolan.tiden går såå sakta på onsdagar -,-  ..vi hade fysik först,långtråkigt..vi valde aktiviteter till friluftsdagen nästa vecka :)  jag & amanda valde Yoga på förmiddagen och nyponbacken på efter ;) ska bli naaajs! sen var det svenska,vi fick veta resultaten på hinduismen proven.helena sa det högt.
Helena ;: vill ni inte veta högt så skaka på huvudet.
roka-VG , ebba VG blablabla
Helena ; Malin..
jag ; skaka på huvet. nej..
Helena ; jo!
jag ; okej då,vadå?
Helena ; VG
jag ; VA?!
alla ; HAHAHAHAH
-,-   chockad som fean! gapa i 5 minuter bah.. men det var väl roliga nyheter vaaa.. sen vad det matte,vi skratta som vanligt genom hela,anders bah nu får ni snabba på lite tjejer! ahah han är så söt :) XD
vi fick sluta lite tidigare,så sen vare lunch..efter det så gick vi till blankies lektion och satt där och var trevliga ;o så kommer helena och blir rå lack, bha ; är ni helt kola i huvet eller? amanda ; ibland..HAHAH sen efter 1 minut börja hon as garva ..fett störd asså..sen gjorde vi och några tjejer värsta hiphop/rap dansen,och skrämde lite folk hihih:)  sen bliddere musik,..vi har prov nästa vecka,,kommer suga (:   jajjjaaaaaaaaaa sen vare kemi,halvklass så vi labba ;d det var jääätte roligt ,jag och amanda försökte få en kork att flyga i luften men det faila ;(
men guuud T-man du är så säääääxäh! zupa zäxi,!
sen slutade vi,då gick jag och amanda till färsna gård,och det var FITTKALLT,så vi väntade oss att få fika efter den låånga vägen dit,men neej dom stängde klockan 3! FACK lix,hahah.så vi gick till willys..och träffade helena på vägen..herregud säger jag bara. på willys köpte vi godis och bullar och satte oss på ÖB och chilla lite bah,så kom det 2 tjejer och 1 kille och satte sig bakom oss,så sjöng jag turn around,så kommer hon bah,vänder sig om  ; TURN AROUND! HHAHA råhögt! dom var precis som mig och amanda ! godis hade dom med! :ooo lite coolt.
"- Två kebab!"    "- ja häär!! " HAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAH!!
efter några timmar fick vi skjus hem av amandas mamma =) å nu väntar jag på mat...som vanligt.

imorgon ska vi ha nationella igen,uppsats...TRE timmar.....YEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! suck..men jag och amanda kommer i typ likadana kläder imorrn haha :D är man Cc så är man!
och på fredag ska jag köpa en eller två nya saker på nightmare :D:D

pappa hade tydligen bokat biljetter på onsdag den 18..då måste jag ta ledigt 3 dagar..om jag får det..hehe..får väl hoppas..vi ska till sara först i västerås,min syrra,och hälsa på lite sådär bah ;D sen drar vi till finland ! längtar :}}}
så najs där.ska försöka träna när jag är där HAHAHA typ springa eller nåt..vet att det låter osannolikt men..haha.
det var väl allt för tillfället....

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hah kebaben "PLOOPP ..HÄR " :p

2009-02-04 @ 18:46:09
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0