torsdag+fredag

nu skriver jag lite om torsdagen.!
pappa och katja kom typ halv 8 på morronen och hämtade oss.då åkte vi mot västerås.jag och niklas sov i bilen,asskönt :D   och när vi kom till västerås hittade inte pappa till sara..efter typ en timme och några svärord kom vi fram..Amilia hade blivit SÅ JÄVLA STOR! och rålik sara med.och Max var jättesöt,glad som fan ;d..vi va där typ till fyra,vi skulle hinna till båten så vi var tvugna att åka ;(  på väg till stockholm stanna pappa vid en mack,,och då såg jag den där stora godis affären mitt framför mig !!! jag och niklas kuta dit..och när vi kom in dit asså..stod och stirra,HIMMELRIKET! det fanns lysmelk,bilar,violer,hjärtan,jenka ALLT! och billigt ! hahah jag och niklas plocka i varsin påse så gick vi ut.då kom pappa och katja och skulle också handla..jag och niklas satte oss bilen..så sprang jag in i affären coh tog en till påse! hahah ajg var helt galen asså! niklas bah ; wattafack ?! galen i godis eller? XD haha :D
men sen åkte vi till sthlm och gick på båten,en ny,galaxy.den sög :(  vill hellre åka europa eller festival som man kan ;o 
aja,vi kunde inte sova så bra för det var astunna väggar och det var några killar som levde fan.vakterna kom tillslut..

idag , fredag alltså,så åkte vi ju till kauhajoki (nej mange,inte kajajoki!),3 timmar,sov hela vägen ;d  nu gör vi ingenting typ,katterna har blivit jättestora ,och napso har blivit lite tjock.hahah.så söta.ska lägga upp bilder sen från sara och på ...allt.
updaterar kanske sen .

Kommentarer
Postat av: Amandah

JAG SAKNAR DIG DITT JÄVLA CP :D<3

Åh lysmelk :''''''''''''''''''''<



O JAAA NICKLAS MALIN ÄR lite galen i godis..



....Massa

2009-02-20 @ 19:49:54
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0