onsdag

idag var jag inte i skolan,mådde illa och har ont i halsen :(  har typ sovit idag...handla lite,hälsa på mormor..
sen har jag packat,duschat och ätit pizza: D ihii
och när jag skulle ladda telefonen insåg jag att den var borta ;o jag kollade runt hela lägenheten som en galning,får panik när mobilen är borta. sen ringde jag till mormor och snäll som hon är kollade hon i bilen och där va den ! ;d den busen ! öhöh.  så imorgon åker vi..ska till västerås först och hälsa på sara..ska fråga pappa om vi kan stanna på godisaffären där allt är typ råbillligt !:D  men nu är klockan två så jag måste sova nuuu!
gonatt,och bloggar på fredag när jag är i finland !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0