jag vet inte vad jag ska säga..jag vet att vi har haft olika uppväxter och jag kan inte säga åt dig vad du ska göra,men jag älskar och bryr mig om dig väldigt mycket.du är myndig och gör vad du vill,men jag önskar att du slutar med det du gör.Om du skulle försvinna skulle det inte vara verkligt,och det du gör minskar väl livstiden gissar jag..du förstår väl antagligen inte vad du betyder för mig,men du är speciell,och det kommer du vara föralltid. jag har känt dig i cr 12 år,men nu känns det inte som att jag känner dig alls,det har gått för långt tid.nu umgås vi ju och det är kul..men jag har missat allt.
du är lite lurig och mystisk så man vet aldrig med dig haha..men sluta bara med allt..vet att du inte erkänner,men jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0