en vecka kvar

titta så duktig jag är och skriver varje dag (A) hih..
ja jag vakna för typ 20 minuter sen.mamma har gått till mormor ,och jag tror att jag ska göra lite frukost,äggröra kanske ;D ..sen ska vi till flygis och köpa glass och mat för veckan typ..inte för att jag bryr mig om maten .. :) haha..
åh jag längtar till skolan !!:D:OOOOOOOO den här veckan blir så najs..vet inte om jag har skrivit de förut,har jag säkert men endå !

* Måndag ; (kanske) hål i örat.
* Tisdag ; sthlm till museum.  (kanske) hål i örat.
* Onsdag ; vanlig dag
* Torsdag ; lagdag ,film , inga lektioner
* Fredag ; Frilufsdag!       - kanske middag med mamma på kvällen,eller täby C eller bio XD
* Lördag ; Chill hos mig med film & dricka ;d
* Söndag ; BIRTHDAAAAAY! gäster ;D

Yeeee! nu ska jag göra frulle! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0