och det värsta är ju att jag lär mig aldrig..

ja det verkar ju som att man har tappat lusten lite? Lätt hänt så här på vintern..haha.

Hm..vad har hänt dom senaste dagarna? Inte så mycket förutom att dom har varit bland dom värsta i mitt liv kanske..?
Igår,ingen skola.Idag gympa prov,teoretiskt och matteprov..skulle inte bli så förvånad om det blir två fina IGn där :)   Sen mpr,gjorde typ ingenting,har varit helt utom mig hela dagen,aldrig varit så arg i hela mitt liv,på vänner sidan om man säger så.Mer behövs det inte säga,it aint worth it.
Sista lektionen var svenska,skulle skriva en julsaga typ.Min lärare sa,som alla säger.: jag vill att du är mer i  skolan,du är så begåvad och duktig..blabla , bah hallååå im trying here :D haha.


nu vet jag inte riktigt om jag längtar till helgen längre..kommer typ spy på dig..vet inte hur jag ska hantera detta eller vad jag ska göra..!! lite jobbigt..vi får väl bara vänta och se vad som händer i slutändan..det var ialf länge sen jag kände mig såhär..splittrad.

Tack och lov att jag har några riktiga vänner ialf,som jag kan lita på till 110%,som jag har känt länge.Amanda , robin , caroline och max. HJÄRTA ER ! hhhahahihi.

Nej,ska upp sex imorrn så bäst att jag släääggar nu,gunatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0