Ljusparty!

Efter skolan hämtade mamma mig så åkte vi till mormor.Där åt vi middag och mamma duschade,jag somnade en stund också,så sjukt trött! Sen åkte vi och hämtade ammi,sen till Conclean där det var ljusparty.Ylva höll i det,och det var mammas gamla jobbkompisar.Vi luktade på olika ljus,krämer och sånt,var kul :) Sen gick jag och mötte niklas å oskar och gav niklas pengar till nåt -.- ..gick tbx,sen var det slut så jag och mamma lämnade av ammi.Så åkte vi till Q8,tankade och köpte lite dricka.Sen drog vi pommes och milkshake från donken på väg hem :D

Mamma ska sova hos Ullis ikväll,så det blir bara jag.Eller niklas med,men han kommer ju hem runt 4-5 på morgonen...
Jag har bytt på kattlådan och städat lite,ska bara diska -.- Sen ska jag kolla på film och scrubs,sen sova!

Imorgon efter skolan ska jag och amanda gå och sola och fika :)) awihuy.

Dagens citat : "-Jag tänkte,jag gillar ju inte barn så varför ska jag bli barnskötare för? hahah." , säger en tvåbarns mor.    (inte mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0