i ett träd!

Nu känner jag mig för att dela med mig av mina tankar lite..
Jag somnade i två timmar ute på soffan i sbk,sen åkte vi till nt,till öb där jag handlade en skit mysig grå tjocktröja,trosor och strumpor.Sen hårfärg på coop.Sen köpte vi donken-.- mamma sa senast igår : nej,idag ska vi börja banta! hahaha lyckat.
Jag färgade mitt hår nyss också,helt jävla själv,för första gången för att mama satt och sov? Det blev konstigt nog ganska bra :D eller ja,man får väl se hur det ser ut i dagsljus.. -.-  nu ska jag bara klippa luggen,sen klaarrrte!

Jag kanske följer med till sbk imorgon igen,ska sova på soffan tills mamma slutar,sen ska vi ner på stan och kolla på datan jag blivit intresserad av :)
Den är ju rooosa...hihihi.


trött som ett as är jag,och ont i halsen..ETT FETT GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0