helgen

Igår kväll åkte mamma in till nt och skulle ut med kjelle.Så niklas jossan lollo och pata kom hit,så började vi dricka lite.Jag hade inge dricka,fick en grogg av niklas bara -.-  men sen under kvällen drack jag en hel vin tetra själv,och blir inte ens såå full på det liksom.Littte konstigt ;o
Johan kom också lite senare.Alla dansa hela tiden och hade skit kul faktiskt.Sen kom oskar och joel,dom skulle hämta dricka som niklas sålde.Dom va här ett tag,sen drog dom.

Vi festa fan jäävligt länge,för att mamma kom hem typ vid 4-5,sen satt hon jag lollo och johan uppe och pratade.Gick och la mig runt sex tror jag.Johan satt och berömde niklas och så,höll på och dö när han sa ; Jag är inte bög,men jag skulle kunna ligga med din son! HAHAHA,ojoj :D

Idag gick jag upp 1400! Var pigg som vanligt ;) haha.Jag och mamma tog bussen till nt halv 4,vi hämtade bilen.Sen åkte vi till flygis och handla.Jag köpte säsong 2 av scrubs :DD awihuo.
Vi har ätit potatisgratäng och rostbiff,så nu är jag jäävligt trött...mamma ligger redan och snarkar på soffan -.- haha.






Zelda har förresten en knöl på vänster sida av kroppen liksom ..vad är det?:(

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jävligt kul vare fan! :D Pruttfull som vanligt blev jag me -.- hahah

2009-12-07 @ 21:47:57
URL: http://enannanlollo.blogspot.com
Postat av: ^^

CANCER!!!!

2009-12-08 @ 00:40:09
Postat av: malin

nej,INTE CANCER!!!

2009-12-08 @ 12:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0