25 december!

julafton firade vi hos mormor som vanligt.Jag mamma niklas mormor morfar sonny kjelle anneli och dukke var där.Vi käkade gott som fan och kollade på kalle osv.Sen öppnade vi julklappar..jag fick presentkort på h&m och guldfynd,300 kr,minneskort,godis och 600kr av pappa som han hade skickat :) jag och niklas blev väldigt chockade..haha.
Sen började vi leka med mormors grejer,tog blodtrycket och blodsockret.Hade bara 5.5 på blodsocker..trodde det skulle vara mer eftersom jag tröck i mig mormors goda bullar och kakor :D haha.Sen hade jag typ högt blodtryck? Jag och sonny hade det..coola vi är då. På kvällen åkte vi hem hit och klädde granen.
Ful som fan blev den.Hahahaha.

Idag kom mormor,morfar och kjelle hit så åt vi vårat eget julbord,dom var här ett tag sen drog dom hem.
Jag och niklas gick också ner till bryggan här nere,och det var farligt nära att den skulle flyta åt helvete,det blåser ju som bara fa-an! ;o hemSKT fan ;)
Jag har precis kollat på sagan om ringen,den sista med amanda över telefon,haha.Dom är ju så bra,man ryser fan i slutet :D Sen är legolas och aragorn mina också,INTE dina ditt jävla alv-luder...hahaha.

Snart ska jag sova,sen vet jag inte vad som händer imorrn..

Saker jag har och göra på lovet ialf är ;
Gå ner på stan med amanda och leta kläder till nyår
Gå på bio med amadna
Färga håret, 2 gånger? haha.
Festa? hohoo

Känns som att jag inte riktig har koll på vad fan jag gör :D








MMMM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0