26 augusti

Jag hade världens hemskaste natt asså..jag satt vid datan typ vid tolv,så började jag frysa lite grann..så stängde jag av datan och gick och la mig,då börja jag skaka som ett jävla offer,i typ en timme..och det gjorde as ont :O skaka alltså,verkligen skakade :(  somnade efter ett tag,sen vaknade jag halv sex och skulle upp på toa..det kändes som att jag var nerdrogad eller nåt,huvet var as tungt å huvudvärk,öronen gjorde ont,höll på att svimma ! Sen när jag vakna när mamma skulle åka till jobbet mådde jag s k i t dåligt,så jag stanna hemma idag.Sov till 1700 :D hehe.
Har lite feber nu och en jävla huvudvärk,men jag har bestämt att jag ska till skolan imorgon även om jag har feber å sånt,för jag pallar inte missa grejer i början,och så är det ju kul i skolan :o :)

Idag har jag käkat pannkaka :D och ikväll blir det film och sova.Zelda har fått ett halsband nu,ett rooosa =)
Hon sitter i mitt knä nu och mjauar..haha hon har olika skrik/mjau ljud till när hon är hungrig och när hon är trött,så söt min lilla bajskorv ♥
nu är niklas ute och köper glass till mig,så det blir smaskigt :D muhu.
Om 2 dagar flyttar vi </3 :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

På måndag blir vi skolgrannar hihih

2009-08-27 @ 10:30:25
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0