Tisdag

Hellu.Imorse när jag vakna var jag tveksam mot att gå till skolan,mådde skiit dåligt! Men jag tog mig i kragen och steg åpp.Gick med A & T till skolan.Hade engelska första lektionen,typ gick igenom läxan och så.Sen gick vi till gympan,där vi satt och pratade,sen gick vi ut och gjorde en lek..om samarbete..gick brää.Efter det var det lunch,pannkisar!!! fyyy vad gott det var :D jag och tommy typ öste med mat.Efter maten gick vi till cafeterian så handla jag en muffins,cola och macka !  Mmm matmat in my ♥
Efter jag käka upp colan och muffinsen hade vi svenska,typ tio minuter eller vad vare? haha,sköönt ialf.
Sista lektionen hade vi Mediaproduktion,skulle göra nå reklam på baksidan av ett mjölkpaket..får se hur det slutar..he-he.
Efter skolan gick jag,amanda,tommy,rasmus och fredrik och gunga..sen hem,haha.
Var hemma en stund,sen kom mamma så drog vi till öb och handla skolblock och penna..sen till mormor och intervjuvade henne och mamma :p...haha.Sen åkte vi till norrköp,sen heeem.Då va det bara å börja packa och skit.Har väl kommit halvvägs..har lite grejer till gräddö,och det mesta i lådor som ska till sbk och stå där tills vi hittar nytt :(

Nu är det tydligen såhär att vi bara kan ha en,EN dator på gräddö...bah tjeeeenare..men går bara att ha en,för vi ska låna sörens mobila bredband? lär ju inte gå så bra om vi ska bestämma vilken dator..min..eller niklas..? DUNDUNDUN!
spännande.

Imorgon är det ialf en soft dag,troooor jag..slutar två..trooooor jag.hoppas det.

För övrigt kan jag inte svälja..har så otroligt jävla ont i halsen!! ;o känns som det är halsfluss..gör jätte ont när jag pratar,och då är det illa ! :o :D men jajja,skitsamma.









fittlåda!!!! :'(   vill inte flytttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! #¤%#""#¤!"%#"

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahaha, eller hur, dom bah åhneeeeejjj inte dom igen!! hahah :d <3

2009-08-26 @ 14:19:21
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0