söndag

Idag har det fan inte hänt mycket..jag och mamma har bara handlat på willys typ.

Asså jag älskar Zelda..men inatt höll jag på att bli galen.man kan tro att hon är en liten katt djävul haha.Jag låg och lyssnade på musik på mobilen med headset,så ska hon ju förstårs bita på den,hon blir helt manisk och galen när hon ser den,man får hålla tbx henne som bara fan ;o  Och hon gav sig verkligen inte när jag lyfte ner henne på golvet flera gånger..så hoppa hon upp igen och satte sig och kolla på sladden,jag bah Oh no..hon tog världens fart och fick tag på den och bet till en gång as hårt,så går sladden av ofc !! så efter ser hon rå nöjd ut och drar,hahah.Nu har hon bitit sönder den och mp3 hörlurarna XD..menmen,hon är så söt så man kan inte vara sur på henne alltför länge :( :D .

Imorgon ska jag till sbk kanske,fast tråkigt att va där själv..annars vet jag inte vad som händer.
Jag längtar till nästa helg !

Kommentarer
Postat av: ewelina

Haaaaaaaaaahah :D

2009-08-17 @ 17:44:20
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0