måndag

Inatt sov jag bara två timmar as usual tror jag,jag vaknade när pappa knacka på dörren 0630 -_-
Men jag,mamma och pappa satt och snacka i kanske en timme,och jag vill åka till han nuuu ;( min lilla bajskorv rambo är ju där borta :(
Han åkte till norge sen,och jag fixade mig och så,mötte T & A utanför så gick vi till skolan.Vi började med matte,men pratade bara och så fick vi sluta tidigare.Sen hade vi mediakunskap..vilket var väldigt tråkigt..Sen hade vi lunch,det var fisk,och inte äckligt :o men fick magknip efter :( haha.
Efter lunchen hade vi engelska med Erin..dont like her :) höhöhöhah..vi fick fan läxa,LÄXA första dagen ! fyfyfyfyfy.Hade det typ en evighet,sen ARL..typ arbetsmiljö och säkerhet? Man fick typ säga vad man hette och varför man valde media osv..det var också tråkigt..men vi fick sluta tidigare där med,1520.
Då gick vi till cafeterian och jag köpte en blåbärsmuffins! ASA GOOOD..det blir mer sånt imorgon ! mohahahh.
Jaaa sen gick vi hem,jag och amanda..jag somnade typ en timme eller två..gick upp och åt och nu är jag här..känner mig vääldigt trött och ska fan sova nu :O måste orka med morgondagen! massa muffinnnnnnns haha. Åhh imorgon slutar vi 1640......lär ju va segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0