måndag

YO OYOYOYO YOYOY O
idag har jag som vanligt inte gjort mycket,för det har ju regnat nonstop ! :O wattafack liksom..höst redan ? tråkigt som fan.
Men alldeles nyss färga mamma håret på mig,äntligen.Mer blont..så nu är det veeerkligen ljust ! fast underhåret är fortfarande mörkt..tror inte jag ska färga hela blond,sliter så mycket.Men det blev ialf bra för tillfället :)
Eftersom jag vaknade gaanska sent idag så lär jag somna vid fem-sex imorrn bitti? funderar på att åka till sbk och vända tbx dygnet..igen -.- . Fast det blir så jääävla tråkigt att vara uppe hela natten..finns inte så mycket att göra förutom kolla på film,data och ..baka? haha.
ASSÅ! snart börjar skooolan :| typ 2 fucking dagar kvar bara !!! !!! !!!!! lovet borde vara ett halvår,minst.

Kommentarer
Postat av: ewelina

Nej, bäst är det :D

2009-08-18 @ 13:48:54
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0