once a prick,always a prick ?

igår hade vi nationella i matte,det gick väl sådär..men det var faktist inte så svårt..sen beställde vi tid till frissan på måndag kvart i fyra ! YEEEY =D.
idag var jag as trött på morronen,för jag sov jätte skönt :) hoho,sen gick jag till skolan,möttes halvvägs av amanda.Då hade vi matte på morgonen,sen skulle vi ha b-språk,alltså blankie,men mussemangemupp skulle på begravning så vi fick ledigt.Efter det hade vi engelska,lika tråkigt som vanligt sen lunch..då pluggade alla medans vi åt,sen hade vi strindbergs provet..och det gick ...vet inte..kände att jag kanske skulle svara lite mer på vissa..och lite mer rätt -,- ..men vi får väl se på måndag..efter provet hade vi en timmes rast,så vi gick ut och stekte i solen ett tag,sen hade vi slöjd,..
sen sluta vi,då lifta jag med amanda :D hihi,och jag TÅL bara inte att se tman längre !!! vet inte vart jag ska ta vägen..han är så  H A A A A A A A A W T !!!!!!!!!!!!!!!! kan inte sluta stirra och föreställa han naken. . . hahaha,sen när amanda håller på ; åh tänk hans muskler när han sitter på moppen. man bah AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH ge mig han och lite vispgrädde ASAP !! :O abuhuu :'(
aja,när jag kom hem glodde jag på tv och försökte att inte somna,sen kom mamma så åkte vi till willys,köpte galet mycket godis! mihihi :) sen hade jag planerat att följa med familjen på stan,men neeeej,då ska mina prickar hälsa på.har så jävla ont i händerna,ont ont ont,dom är jätte svullna och typ fulla med blod ? ..hur länge ska man ha det?...tror dom att jag tänker gå runt så här i sommar ? nej tack. får inte så stor livslust när man inte kan gå ut,lever ju som en mullvad.
så på min fredag ska jag väl kolla på scrubs och äta godis och cola...yey for me.

stek.
blodprovet i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0