fortfarande 2 april

ola ola !

idag var jag faktist vaken hemma och gjorde...mat.och kollade på tv..sen vid 1 somna jag och vakna 3..
hmhm......sen vid kluckan sex,åkte jag och mamma till mormor och åt middag,hur jävla gott som helst !!! :D
nu sitter jag här och känner äppelpajs lukten från köket haha,ska äta och kolla på scrubs ! =D
imorgon,om jag är en prick,ska jag med till sbk..tar med kameran och fotar lite då iihihi,ska köra bil också..får se om jag fortfarande kan haha :D ville att amanda skulle med,men klassen ska ju till strindberg museeum imorrn..men vem fan pallar? Okej om man är 2,men ensam ? ;(  det skulle nog räknas som skolk menmen HEHEHE, who gives a damn ? :)

åhåh,imorgon ska jag också ringa papa och fråga om jag kan få ta hit napsu :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0