9 april

i morse när jag vakna var jag pigg och glá,sen kollade jag ut och det regnade -.-  ..blev genast bitter. ..åkte till skolan,hade so,lite engelska och "gympa",hade glömt gympa kläder så jag glodde på istället..vilket jag inte hade något emot ..;) grrrrr..sen var det lunch,äckel fisk..men det fanns ju mos så det blev det och smör :) (L) ..efter det så hade vi blankie,hahahah fan vad jag älskar han och hans lektioner. AS garvade när det här hände ;

alla satt och pratade så skulle rasmus läsa en text på engelska,så börja han,och då var det helt tyst,så efter en stund säger anton ; HÅLL KÄFTEN ! HAHAHAHA alla bah VA ?!  anton bha ; jaha,läste du ?
hahahahahahahah ja,man kanske måste ha varit med,men fan va kul det var :D HAHA,.
efter det var det SO,helena försvann typ i 45 minuter,så då spela jag poker med sebbe,och vi satsa folk och ögonbrynsrakning. hahah..sen slog jag vad med amanda att jag skulle få G på min recension,och hon sa VG.den som förlora skulle springa ett eller två varv runt båten imorgon.så fick jag Vg -.- det var ju bra och dåliga nyheter hahah.

efter skolan drog jag och mama till donken innan vi åkte till täby.,där hittade jag en jacka,ett linne,tröja,kofta :) vi hade as roligt där hahaha,alltid när jag gick så märkte jag att mamma va borta,så vänder jag mig om ,så står hon och kollar på nån matlista AHAHHA.TJOCKIISAR :) och innan vi åkte därifrån köpte jag en STOR jordgubbsmilkshake !! den var as god :D hhihihi. sen åkte vi till arninge där vi hittade lite skoor :) ..efter det åkte vi till willys och köpte lite grejjor,jag slog pannan mot hyllan..fick ett rött märke ;( haha =D
sen åkte vi hem och städa lite och åt mat  (;  nu ska jag snart sova så jag är pigg för åland imorrn !!! man får ju bara hoppas att det inte regnar :O när ja ska springa varv runt båten..hehehhe -.- . och nu ska sonny och charlie med också :)...
imorrn måste jag gå upp vid 7-halv åtta kanske..tänkte locka håret också..och ha mina nya kläder ! :]

   
min finne mellan ögonen heter oskar :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0