8 april

yello

idag var det vollybolltunering..vi vann 3/5 matcher..men vi ägde ändå alla :) haha. sen lämnade jag in recensionen också..då blev Helena glad. hihiih. efter vbt gick jag och amanda till park,eller vi skulle gå igenom där,så kom det två små flickor och började leka med oss,sen rätt som det var,öppna hon käften och typ ; men det där är inte silver,pucko ! jag bha WOOOT?! hahahah,så tog hon mig och amanda som fångar och börja förhöra oss,bah ; hur gammal är du ? har du en pojkvänn??! jag bara skratta ..hon bah ..du är konstig. HAHAHA yesyes. så är det.
efter vi hade blivit fria,gick vi till 4 kanten och åt pommes,cola och cocosboll ! :D haha,som vanligt dåra (:  sen åkte amanda hem och jag gick hem,utan min jacka som jag så smart lämnade i skåpet,det blåste bara som satan ! :o
när jag kom hem kolla jag bah på tv och drack cola..snart kommer mamma hem,då ska vi äta kött och sen ska jag duscha :)  lägger upp bilder sen på hur vi såg ut idag ,höhöh.

Nu är det bestämt att vi ska till åland på fredag :D:D ,,med piff,mormor,mamma,morfar,niklas + nån mer :)  niklas kommer hem ikväll btw,ganska snart skulle jag tro.
och imorgon efter skolan ska jag och mamma till täby C och handla vårjacka och skoor ! (; hoppas jag hittar nå snyggt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0