20 april

imorse när jag vakna och kollade i spegeln blev jag sur,jävligt sur.för att guess what? prickarna i fejjan va tillbaks :) -.- ..så det blev ingen skola..suger att missa första dagen liksom.. men sen sov jag till två typ..gick upp och lussade,kollade på tv och så,.sen kom niklas & blomm hit och åt typ,sen kom pata,vi satt inne i mitt rum och lyssna på musik..niklas är störd,sin jävla fisring..aja.ahahah.sen åkte jag och handla med mamma flygis,efter jag hade tagit godis,såg jag amanda kom flygandes mot mamma,hahaha :D men jag köpte glass också,så kvällen består väl av bilderna. =)
och har jag prickar imorrn bitti åker vi till sjukhuset,annars blir det skola :)

   


Kommentarer
Postat av: Amandah

lysmElken :'O

2009-04-20 @ 22:03:39
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0