19 april

jag fick min pizza igår after all,hehe.det var gott. :) ..jag somna typ vid 5-6 kanske,för mamma inte var hemma ..hon kom halv 7 -.- ..så idag gick jag upp typ ett kanske,åt frukost och nu väntar jag på att två äckel ska kolla på lägenheten.sen ska vi tydligen äta pizza :o ..idag igen? vet inte om jag tar något annat kanske...,sen har jag väl bara sovit/vilat med zimba <3.

imorrn börjar skolan igen..skulle vilja ha en till vecka,jag får ge mig med den där jevla tman alltså,..blir bara deprimerad när jag vet att de aldrig kommer att hända :'( hahah..nej men usch,har matte prov på tisdag,musik prov på onsdag,np-matte på torsdag,sv prov på fredag..jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0