13

vid tre kom en tjej och kollade på lägenheten,och hon lät intresserad.FAN. efter det åkte jag och mama till mormor och fikade,och tog blodsocker test,jag och mormor hade 5.2,och mamma hade 5.6 haha ! ttjockis.
sen drog vi till arenan och köpte pizza,min smaka mögel ;s och så hitta jag ett svart hårstrå...h a t a r när man hittar det i maten,kan inte äta efter det :o och då blir man ledsen,för man är ju hungrig !! :'( hahah. aanyways,hunden kommer inte hit,för den måste ha pass och massa papper och skit -.- ..såatte..
vi kollade nyss på white chicks,älskar den filmen alltså,såg den typ två gånger igår och en idag (; en av dom roligaste filmerna som finns :D men nu ska jag äta chokladpudding och kolla på film  ! imorgon blir det sbk.

   

Kommentarer
Postat av: ewelina

White chicks är fööör skön :D

2009-04-14 @ 11:50:24
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Amandah

Va ska sockret normalt ligga på då? :P

2009-04-14 @ 11:53:50
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0