12 april

ont.ont i hela kroppen har jag.troligtvis efter min och amandas cykel tur igår,haha! jag har ont i röven efter den satans sadeln,ont i bena efter backen,och bara allmänt ont. förkyld är jag också..yippi.
jag vakna för en kvart sen kanske,en aning sent,höhö. jag vakna till en vacker fråga från mamma : ska vi gå ut och äta ?
jag kvickna till fort som fan, : mat ?! ja tack. hahah. så nu är hon och hämtar bilen och jag ska fixa mig,sen går vi till G :)
matmatmatmat...Mmmm pommes....HAHAH. och ett stort plus är det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Amandah

HAHAH MAAAAAT!



Ja har fan ingen träningsverk alls xXD

2009-04-12 @ 17:31:53
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0