yo hoe

idag fyller robin 18år! Grattis lilla gay :)

igår hade vi teknik prov,och ola sa idag att alla fick ialf G !;D wihuuuue..
var råååååååtrött imorse asså..höll på o somna på fysiken,ahaha jag bah låg md huvudet nere i armarna och va nära på att somna så hörde jag ola bah  ;MALIN ! jag for upp fort som fan, bah ; AA?! ola; ÄRE TRÖTT IDAG? hehe..han skriker inte men han pratar så XD ganska högt... aja boooring! tog en powernap när jag kom hem då :D


pontus säger (20:18):sexy

HAHHHHHHHHHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH de va dagens roligaste! mohaha eller hur amanda ;) din lilla beundrare ju..

men hallåååååååå..imorrn äre sv prov,på miljön igen och gissa vad jag kan!!!!






INGENTING

abuhuuu hejdåå


Kommentarer
Postat av: Amandah

HAHAHAHAHA GOFOR IT

2008-10-08 @ 21:34:25
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0