freezing

halliallå
balla la di de la haahha shalla lala aww good times;) lol

idag gick jag upp typ 2-3...låg mest och dega i sängen i hundra år..men det är ju så sköönt!;D
sen duscha jag..så kommer niklas polare typ oskar och hans tjej och nån mer brutta,sen drog dooom,så klädde jag på mej och mamma kom hem.så ringde ammi och sa att hon var ute och gick så hon kom till oss,sen gick vi tre pepparkakorna till kryddan i DET FINA VÄDRET!!!!!!watta fak äre för fel? så jävla boooring väder,regnar ju fan non stop.
aja,väl där så köpte vi godis,som jag inte har ätit på hela veckan!för mamma har typ blivit ett jävla vikt-freak,håller på och ska äta rätt(vilket inte passar in på mig) och ska gå ut på promenix 24/7 ! ja,stäng munnen.(om ni fattar haha)
...OCH SÅ KÖPTE JAG SUGRÖR!!:D haha försökte smyga ner det i korgen så mamma inte skulle se,hon typ hatar mina sugrör;o bara för att dom ligger överallt..men jag älskar dom ju :'( hahaha normal aa sen köpte vi pizzza som vi fick gå med hem,och mina öron asså..typ isbitar efter det! måste nog köpa mej en liten mössa :)
yeeeeepp,imorrn ska vi till A&C(min förkortning på ammi och carro) och äta middag och spela anden i gleaset!
mm nu ska jag typ kolla på tv tills jag blir trött kommer typ aldrig bli det nu :(

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahaha håller du fortf på med dina sugrör? du är ju sjuuuuuuk :D

2008-11-01 @ 15:00:22
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0