fan.vad.jobbigt.

ååååååååhhhh

igår va vi på ikea och vi handla en ny soffa :D och jag fick ett datbord/skrivbord och en liten söt bäddsoffa! skiiitakul!
så nu har vi bytt rum..och mamma är skitavis på hur mysigt de blev för mej haha ,även fast de va hennes idé att byta ;p
men en sak är ju lite jobbigt..skulle precis börja bygga upp min soffa..så ligger de typ 40 st plankor !! så man ska hammra ihop den..jag bah,,neeeeeaaaajjjj tror ja väntar tills imorrn när mama kan hjälpa ;) XD

men ikväll så gick jag,carro,mamma,ammi,charlie,johan och crille till kina resturangen på stan och käka :) va fett neajs.....sen gick vi tjejor till konsum så köpte vi massa gott :D haha dagens högpunkt liksom..eller ja,det förgyllar dagen,om man säger så ;) haha eller vad fan du sa! mohuauaha
nu har jag faktiskt slitit hela helgen med mitt jävla rum och jag kommer väl antagligen lägga in lite bilder nån gång..men ialf, nu tycker jag att jag förtjänar lite alias kollande och godis+7up! hahaha ;D

toodielou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0