-

tack för att du kallar mig pucko,älskar dej med NOT go back in time and have a frickin abort! UHG trött på dej,trött på nt,trött på allt. jag vill som inihelvete åka till pappa för att komma bort från DIG!vi bråkar varje dag och ja pallar dig inte längre!!!!!! så FORT jag får ett jobb efter skolan drar jag.har en stor lust att rymma nånstans..men vart fan ska man ta vägen? vill ta ett flyg till pappa,men hur stor chans är det att de händer på en skala från 1 till 10?-.-
och sarah är inte hemma..är ju på landet så kommer väl inte dit heller...im screwed. och så finns det en annan liten idiot som jag inte kan sluta tänka på:@ draaaaaaa jävla ananaskorv!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag är ju visst hemma? :O <3

2008-10-26 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0