wazsap

som sagt,datan är sönder..men nu är jag hos mormor så jag kan skriva:D

helgen har varit fett najs..ifredags va jag rålack på mama,ovanligt..sen kom robin,och på kvällen kom amanda:) å stoffe och fredrik.vi typ drack,eller dom drack,och chillade i vardagsrummet;) och sen gick dom hem och jag fick sova på golvet och soffan!!de är ganska skönt att sova på golvet;o sen kom lördagen..kommer inte ihåg vad som hände..mitt jääävla minne asså!!!!!!!!! men sarah kom ialf,och vi gick och hämta mat till dom 2 små grisarna,niklas & robin ;p senare på kvällen drog dom 2 till en fest,jag somna i min säng,men fick sova på soffan när robin kom hem-.- XD
nu sitter ja här hos mormor och typ fikar,ikväll ska jag sovaaaaaaa och imorgon börjar praoen i sbk!

Kommentarer
Postat av: Amandah

HA -HA nej :D (a)

2008-11-20 @ 16:55:45
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0