spooky?

kjdst-näjkfödeareugjgörjgvrxkmnöihryopjrhdfhth'ea.lmoÄg!!!!!!!!!
huu

igår hängde vi på nyponvägen..åt middag och sånt,,efter maten så gick vi,jag,mor,ammi,carro,casper och charlie till stockholmsvägen,till kyrkogården där.vi skulle tända ljus för moltas,micke och notan,kompisar till mamma och ammi.
notan var en tjej som dog i en bilolycka när hon bara var 18 :( fett tragiskt..
efter vi hade tänt ljus så ringde vi efter en taxi för det var RÅ KALLT! var helt röd på bena när vi kom hem;o eller asså till nv :D då åt vi efterrätt och så spela vi anden i glaset...det var väl som vanligt,mamma håller på och töntar sig efter kanske lite för många drinkar och ska hålla på kaxa i glaset..fett wierd.haha och ammi säger att carro är konstig och carro börjar babbla haha:D så då blir man fett lack! det ska liksom vara seriöst när man spelar de;p annars sugere..ialf sen gick vi hem,också as kallt.somna när jag kom hem..

och idag va  vi på flygis och då träffade jag sarah=) och fick reda på att hon har snuskat sig rejält!:O hahaha men hon är endå min bitch hih:):)<33
imorrn äre skola!!! rätt trist:( den enda fördelen är väl amanda rå ;p

Kommentarer
Postat av: sarah

jag är väl inte snuskig (A)

2008-11-03 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0