hurtful

fan vad deprimerad jag blir.vill aldrig äta mera.ska börja med en jävla fitt diet med naturdryck saken.sen ska jag gå med mamma på promenader,orkar inte se en fet jävla kossa i spegeln mer-.-
deprimerad
deprimerad
deprimerad

vill mörda min mentor och bränna upp skolan.

hade fysik prov idag..ig vet jag att ja kommer få..pluggade inte alls typ.ingen gympa,slutade 12;40:) kom hem och åt mina tekakor som jag gjorde helt själv på hkn ;D  sen har jag spelat alias..ska väl duscha sen och sova.tänkte dricka min jordgubb naturdietdryck istället för middag,för jag känner att jag vill vara smal som en aneroxia unge nu,men var den där i kylen? NEEJ FÖR BÖGEN HAR DRUCKIT DEN! AAAAAAAAAAAAGUUUUUUUUUUHGHHH, äter jag väl ingenting då!!
VILL VERKLIGEN FLYTTA TILL PAPPA NUUUUUUUE!! ska fråga han om jag får det
tack!
deprimerad
deprimerad
oh nämnde jag att jag är deprimerad?!
FÖCKVÄRLD

Kommentarer
Postat av: ewelina

haha,kunde inte låta bli att skratta till när jag läste. du är rulig när du är arg malin. ruuulig.

2008-11-04 @ 22:45:51
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Jblomberg.

vem är bögen?;D nicke?:D

2008-11-05 @ 12:55:55
Postat av: Amandah

Fan för dig om du flyttar diit ;o

2008-11-05 @ 14:39:34
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0