blankiepaan

skola idag ,hatar fortfarande min lärare till döds..håltimme på b-språket(: satt bara och hängde i korrisen men...efter skolan gick amanda och jag på stan,till bibblan ;D men först köpte vi cola:D haha...satt där och pluggade ett tag sen kom nattis,hennes kompis och anders.och han bah drack upp min cola! eller de sista råka jag hälla ut på golvet när jag kastade en chokladbit på 2 fjortisar hahahah ,snacka om att dom glodde! men sen gick vi till brännäs där sarah och monkan var!!:):)  och lilla saja ska sova hos maj på lördag :D mycket ruuligt. sen har jag 2 juävla prov imorrn! svenska och engelska..ganska stora :( och det innebär ju att jag måste pluugga!men jag är JU SÅ TRÖTT!!!!! ovanligt.

mamma gör pannkisar till mej nu :) mums,!

men ema´s är idag på mtv klockan 21,men mamma ska kolla på JÄVLA MEDIUM;!!:'( RÖÖÖÖV.får väl kolla på cp reprisen imorr då!-.-

rejrå

Kommentarer
Postat av: Amandah

Uuuh blankiepan ;)

2008-11-06 @ 18:44:58
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0