sköna personer är coola

Äyy

Vi kom hem i morse,jocke och pata hämtade oss från sthlm,vilket va jävligt shyst eftersom mamma inte kunde eller ville !
vi kom hem typ halv 8,haha såg att nu står de samma där! haha XD men skit samma,vi kom hem dååå och så städa jag mitt rum och köket.sen somna jag till 5 :D var riktigt skönt,sov bara en timme på båten..,aa efter jag vaknade kom mamma så åkte vi och handla ravioli och saft ;) xD efter det....så åkte jag hem och mamma åkte till anneli som hon kommer göra tills dom kommer hem från spanien,hon är hundvakt..,aja
när jag kom hem diskade jag och bytte på kattlådan,och på tal om katten,zimba har blivit JÄTTEFET hahah hon är ju megastor :O ajjjjja bara gosigare ;) men när hon sov på mej kunde jag knappt andas XD haha..;D

asså jag saknar pappa å katterna redan XD..ska fan ta ledigt en vecka innan vinterlovet och åka dit !
jaa och nu sitter jag och kollar på alias medans jag skriver..och dricker 7up! ovanligt där,

imorrn ska jag duscccha och kaanske följa med till sbk..fast vet inte om jag orkar :D
på torsdag kanske jag ska med och kolla på ullis nya sommarställe? eller nåt sånt,.
& på lördag ska jag och sarah vara hundvakt åt lilla dukke! :D
yeses..och nu känns det som om jag är gravid,för mina pattar asså hahah stora som ballonger ;p!XD

okeaj nu blev det långt inlägg,glhf att läsa det !

guuunatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0