hell no !

sitter i sbk igen och pappa ringde nyss och saaaaaaaa att vi ska åka den 9;onde till han och komma hem den 4 aug! MAN BAH  NEEAAAJJ!!!!! det är typ en hel jävla månad och vara en månad i finland är dryyygt som inihelvete ! ååååhhh fittbajs.................!!!
och så måste jag fixa internet och skit till bärbara datan..är väl ända sättet jag kommer överleva,,
och sen fick jag reda på att empo bara skulle vara där i några dagar ! ;o vem fan ska vi reta upp nu då liksom !. :@
men jag vill fan inte komma hem så sent,vill ha några veckor hemma igen innan jag börjar 9;an liksom -.-
V A R F Ö R      M Å S T E      H A N    B O    I    FU C K I N G     F I N L A N D =?!?!`?!`!
sen fråga jag han om jag kan få en kattunge,men han är så störd så han vill inte ha hår ?! på soffan,ahan är så jävla
pedantisk eller vad det heter !!!
ialf,robin drar ignore på mina sms ,den dryga jäveln -.- XD så han kommer nog inte,.palla.
mamma och jag kanske ska deeera till täby c imorrn och handla lite bah,sen på kvällen baka bullar (?!)

åhh hejdååå:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0