GRATTIS!!!

Igår var jag och sarah i sbk till typ 7 på kvällen! fan va mamma jobbar sent asså ;<
sen åt jag,sarah,mamma och anneli ¨på donken,och det smakade jävligt gott ska jag säga ! XD ;)
sen sov sarah här,vi kollade på film ,"Juno" som jag köpt:D den var faan så bra !
seen imorse gick vi upp vid 1,och jag duscha ,sarah åkte hem..

Mamma fyller år idag,så jag duscha efter sarah åkte och sen kom massa folk,och nu sitter jag här och är trött !
men måste snart börja packa för vi ska till finland imorrn :(  och internet fixade vi ju inte heller,mamma är störd !!
fan,då måste pappa göra de i finland till mig,för jag SKA ha med min!!!! annars jävlar -.-

och Samantha fyller år idag meh! GRATTIS till båda !<3


heyyydå

Kommentarer
Postat av: Amandah

Juno e bra :D

2008-07-08 @ 23:21:43
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0