Donken for life!

 

igår va vi i seinäjoki då och hälsa på empo,men innan de så handla vi kläder,eller,niklas handla kläder och jag gick runt och tråkade i affären,tills jag hitta världens sexigaste linne/klänning ! :D hahha den är fet snygg,tycker jag ialf;)  lägger till en bild påren så ni fattar va jag menar ;)
ialf,efter vi hade handlat gick vi och åt på donken !! :D de satt bra liksåm :D.,..,efter deeeet så åkte vi och hämtade empo på barnhemmet och så åkte vi och körde minigolf!
och der sööööööööööööööööööööööög !, banan va helt cp ,snea och konstigt material på den ;o
och en gång så fick empo damp och kasta klubban åt helvete ! XD soet,..
men pappa vann ,som vanligt! och jag kom 2a :D:D

sen när vi kom hem käka vi middag hos farmor & farfar ;d de va mumsigt :)

heyydå


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhej! Vill du ha gratis bio-biljetter eller presentkort på valfri affär? Nej, SLUTA INTE LÄSA!

klicka på länken nedan och registrera dig.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=51170



Jag fick själv en liknande text i min blogg och var var fundersam från början. Men sen märkte jag att DET ÄR VÄRT DET!

Lycka till!

Tack på förhand

2008-07-18 @ 23:05:42
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0