Vattenkrig i köket!

halluhu

igår sov sarah här och de va najs som satan! på dagen gick vi till arenan och käka pizza tills jag trodde jag skulle dö XD haha sen gick vi hem och kolla på alias,fast innan det va de värsta day after tomarrow ! det regna isbitar stora som halva min tumme :o och så började det åska och blixtra och sarah och jag va sktirädda XD haha
jaa efter det gick vi till konsum och köpte dricka och guudis,sen kolla vi på alias ännu mer,för det är bäst :D
och sen asså AAHAHHA vi körde en liten tävling,typ ät-tävling haha,första ronden va det ; Grädde blandat med oboý,det smakade.....tjockt XD och den aaaandra ronden va en tesked BARNESÅS!! FyFAN va skabb det vaaaaaar! fast tredje ronden var fan värst ! det var rått ägg! och DÄR spydde jag XD så jag loosade ahhaha :'(
efter det blev det vattenkrig i köket :D:D  hahaha feting kuligt!

och imorgon ska jag först ut till sbk några timmar,sen ska jag och sarah vara hundvakt åt dukke :)
då ska vi göra värra middagen och sånt,ska bli fett mysssss ;)


nu ska jag kolla på alias och sen sova ! nattifnatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0