Torsdag..tror jag,om jag minns rätt -.-

häej,

idag var jag vääldigt trött i skolan,vi hade Ola och fysik i 1½ timme på morgonen,och vi kollade på en film om kärnkraftvärk..och jag somnade från och till i en halvtimme! haha första gången jag verkligen har somnat ! XD
efter det var det lunch,och då gick jag,sam,amanda,ebba och fille ner till stan,till Åhlens där vi stoppa kaffebönor i näsan! haha :D och ebba,fille och samantha sminkade sej XD (Y)
och innan vi gick på rast sa ola att våran lektion med helena börjar kl 12..så kommer vi till skolan typ halv,så har hon redan börjat :O shyyyyyst jävla cphomobögkukfittidiot lärare!!!!!
aja,så slutade vi kl1,vi skulle få gå typ halv 2 men vi stack ialf :O;d
Då gick jag hem och satte mig vid datan,och nu börjar det bli lite läskigt asså,för jag minns ingenting ;o kommer inte ihåg vad jag gjorde igår ens...,^o)

nu ska jag sova,är trött som vanligt :) imorrn har vi bara lektioner med hades och vi slutar kvart i 12,och jag tror att jag ska gå till mormor då och hjälpa henne lite :D

gudnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0