-roligt väder

hallååååååååå

i lördags sov jag och sarah hos anneli,mamma skulle gå ut så vi köpte massa mat och skit!
sen när hon och Co hade gått började vi laga mat:D vi gjorde lövbiff å pommes och min goooooda sås! jag är bäst moahah !,
å efter några timmar käka vi efterrätt,kladdkaka :)
å dukke gick vi ut med ett antal gånger,även när det spöregna (y) fin hund dedär!
hahah sen på natten busringde vi till massor! skiiiiiitkul!
dagen efter så vakna jag först (?!!!) typ vid 12,gick ut med hunden och sen vakna mamma då började hon göra frulle och jag å sarah gick till flygis & handla läsk!:D
det va fan den roligaste å mysigaste kvällen på länge :) Älskar min sarah mest!
OCH NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL SPANIEN!!!! LÄNGTAR ;D

och det är värsta ovädret här ! blev översvämmning igår nere vid kurvan där jag bouur ;o
filmade å tog kort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0