Maj 15, 2012

I fredags kom Sarah hit på kvällen och grilla å käka med oss.Vi drack lite och praaatade massa.Sen blev det värsta orkanen helt plöstligt,aldrig sett så mycke regn tror jag ;o fast sen blev det sol igen hhöh.
Jag och Sarah fick skjuss av Björn sen ner till stan.
Var på Dg's en stund sen till G.Där träffade vi Sonny och prata lite.Sen gick sarah hem och jag satte mig med blomm nordstedt osv.Det var trevligt,träffa massa de va länge sen man såg.Gick hem 3 typ.

lördagen tog jag och mama bussen till stan vid 2 och mötte Ullis.Vi var först på bistro sen gick vi till Antep och käka pizza,blev dö mätta så gick vi till pubhörnet en stund sen till sist bistro igen x) Efter det åkte ullis till sig och vi hem.

Sen på kvällen kuta ja in i duschen och mötte Jocke på stan så tog vi bussen till Älmsta.Kolla på film och lite annat.En riktigt rolig och minnesvärd kväll mahaaaaa ;D

söndagen gick vi och becca å viktor till affärn och handla grill grejer.Sen tog jag och Jucke en promenix i solen ner till vattnet och satt där ett tag.
När vi kom tillbaks grillade vi korv osv,yum yum.
Efter det tog vi en nap på timme eller två,haha.Sen tog vi 2120 bussen till Norrtälje.

Igår kom pappa hit och hämtade mig och Jocke så åkte vi mot Västerås för att hälsa på Sara och barnen.
Pappa åkte fel på vägen dit och hem maha.Men det var kul att träffa dom,var typ 3 år sen tror jag.Dom hade blivit sjukt stora alla barnen o så sööta .Amilia och Max klängde på jocke som fan haha,tror dom gillade han :D och jag fick en teckning,as nöjd :D Freja går redan och grejer,jätte söt.

När vi kom hem åkte jag mama och jocke till donken och åt,yöm.Mat Mat Mat.

Umm det var typ de.
Idag har jag städat och så.Imorgon får jag förhoppningsvis en tid till läkarn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0