Jailbreak

I lördags hade jag och Joachim en liten date.Först gick vi ner till hamnen där vi blev hämtade av mama och ammi så åkte vi till bolaget och köpte lite som dom åkte hem med.Sen gick vi till intersport där jocke köpte skoor.Sen vidare till bistro där vi åt,asaasa gott som vanligt :D Efter det gick vi ner till hamnen till marknaden eller vare va.Där fick jag dra i tre snören och fick en pingvin,lufthammare och en pirat nalle maha :D Efter vi strosat runt där en stund gick vi till pubhörnet och spelade bort pengar -.- haha,ingen tur me de där längre :(
Där satt vi en stund,sen gick vi till kryddan och köpte läsk sen gick vi till bion.Kollade på The avengers i 3D,läskigt me såna glasögon :D Men filmen var skiiitbra,ruulig som fan.
När den va slut tog vi taxi hem,va kallt som fan x)

När vi kom hem hade Niklas kommit hem från Skåne,och jag fick en parfym av han som födelsedagspresent,lite sent haha,men det var kul.
Sen satt jag jocke och mamma och snacka ett tag sen kollade jag och J på 21 jump street.SE DEN.Haha så jääävla rolig.

Igår var jag med mamma jobbet ett tag,städade två trapphus och fick donken till lunch så var ju inte så pjåkigt.
Idag cyklade jag till mormor och hjälpte henne en stund ,ska kanske dit imorgon också.


Måste berätta hur jäla puckad jag är också -.-

Jag och mamma gick till konsum häromdagen.Hon gick med linda och jag lånade niklas cykel.Så kommer vi dit och handlar och grejer,går ut till hunden och går hem.När vi kommer hem kommer jag på att cykeln står kvar på konsum - olåst.Så det var ju bara att gå tillbaks och hämta den.Så det var ju jävligt onödigt att ta cykeln för att man bara va lat,när man va tvungen att gå ialf dumbasssssss!



Ja ialf.Amanda kom hit ikväll och klippte haggorna och färgade o klippte mig.Det blev jättebra :D Skönt med liite kortare och inte så slitet.

Nu ska jag fortsätta kolla på iron man 2.
x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0